marți, 7 decembrie 2010

Nassim Haramein si Teoria Unificata a Campului



Dupa cum deja stiti, cei care v-ati ratacit prin paginile blogului de fata, imi castig traiul din bijuterii, le fac, le repar, le evaluez, le vand, enfin, cam toata gama de servicii legate de ele. Asa se-ntampla ca, prin februarie, un amic m-a rugat de-o Floarea-Vietii si un Merkaba, incat doar o tzara a lipsit sa-i zic: pas, mon cher, nu stiu d-astea... Treaba-i ca dintotdeauna mi-au placut provocarile, prin urmare de ce nu?
Am inceput a-l descoase pe Google, intr-o prima faza, dupa care am ajuns la alde  Drunvalo Melchizedek, Nassim Haramein, Enoh, Culianu, Cartile lui Ieu, apocalipsele, etc... pen'  ca, dragii mosului, cand purcezi la o atare trebusoara, musai sa ai habar in ce te bagi, al'minteri dai p-alaturi, cum te vad si cum ma vezi. Dreptu-i c-am insistat doar pe ce ma interesa, iar pe Nassim l-am urmarit cu fast-forward, insa m-am intors la el odata ce pe un oarecare forum am intalnit o teorie ciudata, ca sa-i zic asa, anume:
- Moise n-a despartit apele Marii Rosii cu toiagul, a facut-o cu ajutorul Chivotului, pe care-l furase din Marea Piramida, atunci cand a-nceput Exodul.
Oare?!!!
Bai tata, ba, e plina Biblia de crime, de tradari, incesturi, rasism, impilari, genocid - sa fi ascuns o mica ciordeala de ochii cititorului?  Indoi-m-as si n-am cui, da'  noi sa verificam, ca vorba lu' Reagan (ce-mi place!): trust, but verify!
Autorul (teoriei, nu la ipochimenul postator ma refer) este nimeni altul decat Nassim Haramein si va invit sa-l urmariti in linck-ul urmator:http://www.youtube.com/v/2TFiRNExoWI&hl .
Pe la minutul 2,40 ori p-acolo, m-a lovit prima banuiala: ne zice de Chivot cum ca s-ar potrivi-n dimensiuni cu "o lada gasita printre ramasitele Regelui Thoth".
Bai, nu zau? Pai Thoth e un personaj mitic, mitologic, un fel de zeu sau Rosu Imparat, asa ca de unde-i scoate cumatru' ramasitele, iar lada, cu atat mai mult?
Imi venea sa-i spun: Praleo, ma cam tragi in piept, vericule!... da' l-am lasat sa continue - rau am facut! Pai a-nceput sa ma dea dupa cires, cum intra Chivotul in sarcofagul lu' Keops, cum ca are dublul volumului  si a tinut-o asa mai departe-n octave, condensatori si alte alea, ca m-a bolunzit de creieri!
Manca-v-as gura, daca despre lada lu' Toth nu stim nimic, ea neexistand prin vreun muzeu, colectie particulara ori ceva asemanator, dimensiunile Chivotului ne sunt date-n Biblie, iar sarcofagul e perfect masurabil pentru aia care-s curiosi s-o faca. Ia urmariti-ma:
Sarcofagul lui Keops masoara la exterior:
- Lungime: 227,63cm
- Inaltime: 104,93cm
- Latime: 97,8cm
Cavitatea interioara:
- Lungime: 198,27cm
- Inaltime: 87,43cm
- Latime: 68,1cm
Acum sa trecem la Chivotul Legii:
- Lungime: 120cm (2,5 coti)
- Inaltime: 72cm (1,5 coti)
- Latime: 72cm (1,5 coti)
Sesizati, la randu-va, nepotriveala? Banuiam eu ca nu, d-aia am si-nrosit-o.
... si uite cum imi vine sa-i fredonez astuia, lu'  Nasssim mai precis, tandru la ureche:
"Foaie verde de susai, 
Nu le ai si nu le ai".

3 comentarii:

  1. Coane, pune comentariul despre Thoth si dimensiunile Chivotului & ale sarcofagului lui Keops la clipul ala de pe youtube - in engleza, ca sa nu zica lumea ca domne nu se-ntelege.
    Eventual intreaba si unde/cand si de cine au fost gasite ramasitele lui Thoth.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mon cher, eu stiu fix tot atata engleza, cat ai uitat tu.
    Al'minteri nu cu Nassim am io ce am, ci cu toti bagatorii de seama care-si fac de lucru pe langa Sfintele Scripturi, de parc-ar avea nevoie de completari sau comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pune-l in romaneste atunci (cel care a postat clipul e roman vad). Si eventual il traduc eu in engleza tot acolo pe youtube.

    RăspundețiȘtergere